Pewnie zastanawiasz się, czy profesjonalne zdjęcia wizerunkowe są Ci potrzebne, czy nie wystarczy zdjęcie zrobione telefonem? A może już od jakiegoś czasu sesja biznesowa chodzi Ci po głowie? Ten artykuł pomoże Ci rozwiać wątpliwości, czy skorzystać z usług fotografa i wspólnie stworzyć sesje wizerunkową.
Czytaj dalej jeśli
– prowadzisz swoją firmę lub tworzysz markę osobistą na własnych zasadach, a pozyskiwanie klientów to jeden z najważniejszych aspektów Twojej pracy.
Działasz w swojej branży, ale nie widzisz zadowalających efektów? Ciągle porównujesz się do innych, którzy zdecydowanie Cię wyprzedzają?
W jaki sposób zdobyć przewagę konkurencyjną i wyróżnić się na tle innych? Bądź sobą! Pokaż to jaki jesteś, wraz z wszystkimi wadami i zaletami. Nie udawaj kogoś, kim nie jesteś. Czasem zdarzy Ci się popełnić błąd – pokaż to swoim odbiorcom, to sprawi, że zobaczą Twoją ludzką stronę a dystans między relacją biznesową a koleżeńską stanie się coraz mniejszy.
Klienci chcą kupować od osób, które polubią i które kierują się podobnymi wartościami w życiu, co oni. Wbrew pozorom nie musisz spodobać się każdemu i nie każdy jest Twoim przyszłym Klientem. To jakie posiadasz zdjęcia wizerunkowe na swoim profilu, w jaki sposób komunikujesz się z Klientem oraz czy odpowiadasz na jego potrzeby ma duże znaczenie w rozwoju Twojego biznesu. Jestem przekonana, że to właśnie Ty jesteś najlepszą wizytówką swojej firmy. Dlatego sesja zdjęciowa oddająca Twój charakter, sposób bycia, osobowość to świetne rozwiązanie, by przyciągnąć właśnie takich Klientów, jakich pragniesz.
Sesja fotograficzna jest niezwykle ważne, jeśli chcesz zbudować biznes oparty na relacjach i zaufaniu. Twoje zdjęcia biznesowe powinny oddawać charakter Twojej marki. Jeśli jesteś osobą żywiołową, barwną i pełno w Tobie energii, powinieneś postawić na dynamiczną sesję zdjęciową, a nie na stonowane zdjęcia portretowe w fotelu. Pokazanie siebie odbiorcom w odpowiednim kontekście to świetny początek do budowania swojej marki osobistej w świadomości potencjalnych Klientów. Sesja wizerunkowa na luzie, a może fotografia biznesowa, która jest bardzo profesjonalna? To zależy od Twojego zawodu, Ciebie i sposobu, w jaki chcesz być postrzegany przez innych.
Fotografia wizerunkowa to przede wszystkim moc wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia. Znasz to powiedzenie „jak Cię widzą, tak Cię piszą”? Twoje zdjęcie profilowe to spis informacji dla Twoich Klientów, na podstawie których decydują się zajrzeć na Twój profil. Jeśli wydasz się im mało ciekawy, groźny a może mało profesjonalny – nie będą tego weryfikowali zagłębiając się w Twoje treści. Podobno w spotkaniu osobistym ma się 30 sekund na wywarcie pozytywnego pierwszego wrażenia, ale w internecie podobno wystarczy nawet 0,1 sekundy. Gdy inwestujesz w dobre zdjęcia wizerunkowe, masz większe szanse zatrzymać wzrok odbiorcy. Zdjęcia potrafią przyciągać wzrok, budzić pozytywne skojarzenia z marką i zachęcić do kontaktu tych niezdecydowanych.
Czas na chwilę refleksji, czy zdarzyło Ci się powiedzieć choć jedno z tych zdań:
„nie lubię robić sobie zdjęć”
„jestem niefotogeniczna/y”
„nie lubię zdjęć”
„zawsze źle wychodzę na zdjęciach”
„zazwyczaj uciekam przed fotografem na różnych uroczystościach”
Wiesz, dlaczego masz w sobie takie przekonania? Bo nikt Ci nigdy nie pokazał, że możesz wyjść świetnie na sesji zdjęciowej. Co więcej nie tylko wyjść dobrze, ale też czuć się na takiej sesji zdjęciowej naprawdę komfortowo, swobodnie i naturalnie. Tak, sesja zdjęciowa może być świetną zabawą, co udowaniam ze swoimi Klientami. Zajrzyj tutaj i poznaj ludzi biznesu, którzy zrobili już ten milowy krok w stronę rozwoju swojego biznesu. Przejdź na mój Instagram.
Jeśli ten artykuł zmotywował Cię do zadbania o rozwój swojej marki, napisz do mnie, a wspólnie przekujemy Twoje marzenia w rzeczywistość.